....!!
نوشته شده توسط : صبا

*نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن ولی ای کاش بودی تا اشک هایم از شوق دیدارت سرازیر می شد...!!

*اگر روزی دلت لبریز غم بود،گذارت بر مزار کهنه ام بود،بگو این بی نصیب  خفته در خاک ،یه روزی عاشق و دیوانه ام بود.

*ای تو تنها خوب دنیا بی تو من تنها ترینم با تو من مثل ستاره بی تو من خاک زمینم.

*من در غم تو ،تو در وفای دگری،دل تنگ توام تو دلگشای دگری،در مذهب عاشقان کی روا باشد،من دست تو بوسم  و تو پای دگری.

*اشک ها ریزم اگر شب به نهایت برسد.شب فقط یاد توام کاش به آخر نرسد.

*ماه من:غم اگر هم روزی مثل باران بارید یا دل شیشه ای ات از پس پنجره عشق زمین خورد و شکست با نگاهت به خدا چترشادی باز کن و بگو با دل خود که هنوز هست خدا..

*در پاسخ نامه ام گل یخ دادی هر دفعه به من وعده ی دوزخ دادی.یک بار برو کلاس نقاشی عشق شاید که خدا خواست به ما نخ دادی..

*گفتم ز سرنوشت بترس و آسمان گفتی:غمگین مباش که این کور و آن کر است.دیدی که آسمان کر و سرنوشت کور صد مرتبه از ما قوی تر است.

*گاهی بخوان از دفتر شعرم ترانه ای بنگر که غم به وادی مرگم کشانده است.

تنها مر اتشنه به طوفان غم مبین ای بس حدیث تلخ که نا گفته مانده است.

*پرسید کدام راه نزدیک تر است؟گفتم :به کجا؟گفت :به خلوتگه دوست. گفتم:مگر فاصله ای می بینی بین دل وآنکه دل تو منزل اوست.

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول





:: برچسب‌ها: متن عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1389/11/1/5 - - گفته است :
سلام.وب با حالی داری.مطالبت مفید بودن برام
ممنون
خوش باشی.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: